Veelgestelde vragen

Wat houdt de cashback actie in?
Als je in de periode van 1 september 2012 tot en met 31 december 2014 één van de deelnemende KPN, Hi of Telfort prepaid pakketten koopt, dan kan je tot €50,- retour krijgen op je bankrekening en/of tot €20,- extra beltegoed op je 06 nummer.. Kijk in de lijst met deelnemende prepaid pakketten om te zien vanaf wanneer de cash back op een toestel geldt.

Wat houdt het extra beltegoed in?
Het extra beltegoed komt bovenop het beltegoed dat al op de simkaart staat en het beltegoed dat verkregen wordt na aanmelden op de websites van de merken. Je kunt het extra beltegoed gebruiken om te bellen en sms'en naar gewone vaste en mobiele nummers binnen Nederland. Je kunt dit tegoed niet gebruiken in en naar het buitenland, voor commerciële sms-diensten, kopen van prepaid voordeelbundels, en bellen met 084-, 087-, 088- en 090x nummers.

Kan ik kiezen op welk 06 nummer ik het tegoed wil ontvangen?
Ja, bij het invullen van het actieformulier kun je zelf aangeven op welk 06 nummer je het tegoed wilt ontvangen (het nummer dat bij het toestel zit of je huidige 06 nummer). Dit moet wel een bestaand KPN, Hi of Telfort prepaid nummer zijn.

Kan ik het beltegoed op een 06 nummer van een andere aanbieder laten storten?
Nee, het extra beltegoed kan alleen gestort worden op een bestaand KPN, Hi of Telfort prepaid nummer. Het extra beltegoed kan niet worden toegekend aan prepaidnummers van partijen die onder eigen naam opereren maar gebruik maken van het netwerk van KPN.

Hoe werkt de prepaid cashback actie?
Ga naar www.prepaidkorting.nl en vul het actieformulier correct en volledig in. Print deze uit en stuur het actieformulier samen met de originele streepjescode (knip de streepjescode uit de doos die begint met 87 of 88) en een kopie van de kassabon op naar onderstaand antwoordnummer:

Prepaid cashback actie
Antwoordnummer 1049
6200 VB Maastricht
(een postzegel is niet nodig)

Binnen 6 weken wordt het geldbedrag overgemaakt naar je rekeningnummer en het beltegoed gestort op het opgegeven 06 nummer.

Hoelang duurt het voordat het bedrag overgemaakt wordt?
Het bedrag wordt binnen 6 weken na ontvangst van het actieformulier, de originele streepjescode (knip de streepjescode uit de doos die begint met 87 of 88) en een kopie van kassabon overgemaakt.

Hoelang duurt het voordat het beltegoed gestort wordt?
Het beltegoed wordt binnen 6 weken na ontvangst van het actieformulier, de originele streepjescode (knip de streepjescode uit de doos die begint met 87 of 88) en een kopie van kassabon gestort op het opgegeven 06 nummer.

Tot wanneer kan ik het actieformulier en de kassabon opsturen?
Het actieformulier, de kassabon en de originele streepjescode kun je tot en met 1 februari 2015 inzenden. Inzendingen die na deze datum worden ontvangen zullen niet meer worden behandeld.

Wanneer loopt de cashback actie?
De actie loopt van 1 september 2012 tot en met 31 december 2014. Inzenden van het actieformulier kan tot en met 1 februari 2015.

Geldt de korting ook op losse toestellen of simlockvrije toestellen?
Nee, de korting geldt alleen op de deelnemende prepaidpakketten van KPN, Hi of Telfort.

Wat moet ik op het actieformulier invullen?
Kijk op www.prepaidkorting.nl bij de helpteksten van het actieformulier. Hier staat precies wat er ingevuld moet worden.

Waar moet ik het actieformulier naar toesturen?
Je kunt de voucher opsturen naar onderstaand antwoordnummer (een postzegel is niet nodig). Vergeet de originele streepjescode (knip de streepjescode uit de doos die begint met 87 of 88) en de kopie van de kassabon niet!

Prepaid cashback actie
Antwoordnummer 1049
6200 VB Maastricht

Wat is de status van mijn inzending?
Na ontvangst van je inzending wordt binnen 6 weken het cash back bedrag op je rekening overgemaakt en het beltegoed op het opgegeven 06 nummer gestort. Je ontvangt een email als je inzending goedgekeurd en verwerkt is.

Waar kan ik meer informatie vinden over de actie?
Op www.prepaidkorting.nl staat alle informatie vermeld.

Geldt deze actie ook in combinatie met andere acties?
Ja, deze actie geldt in combinatie met alle andere mogelijke acties (bijvoorbeeld inruil van een oud toestel, inleveren van Airmiles etc.).

Ik ben de kassabon kwijt, kan ik nog wel deelnemen aan de actie?
Nee, voor de controle van de aankoop is de kassabon noodzakelijk. Inzendingen zonder kassabon worden niet geaccepteerd.

Kan ik vaker meedoen aan de cash back actie?
Per adres of rekeningnummer kan maar één keer meegedaan worden gedurende de actieperiode. Indien meerdere toestellen op één bon staan kan de bon maar één keer gebruikt worden.

Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik contact opnemen?
Klik hier om naar het contactformulier te gaan.

Welke streepjescode van het toestel dien ik bij te sluiten?
De streepjescode van de toestellen beginnen met de cijfers 87 of 88. Gelieve de originele streepjescode (knip de streepjescode uit de doos die begint met 87 of 88) toe te sturen.

Kan ik ook nog meedoen aan de cash back actie van Samsung op de Galaxy Ace en Galaxy Y?
Nee, de cash back (van €20,-) die Samsung ter beschikking stelt op deze toestellen is al opgenomen in het cash back bedrag dat je via KPN, Hi en Telfort aanvraagt.